Thursday 21 November 2013

Üç parmak

Bu aralar parmak işaretleri moda. Bu kervana ben de katılmak istiyorum.

Benim işaretim üç parmak:



Anlamı:  Özür – Tazminat – Yüce Divan

Türkiye’deki insan hakları ihlallerinde mağdurlar için özür ve tazminat, failler için de yüce divan istiyorum.

Dil, din, cinsiyet, ırk, ideoloji, yaş, yer ayrımı yapmadan, zaman sınırlaması koymadan, tüm Türk vatandaşlarının uğradığı tüm insan hakları ihlalleri için bunu talep ediyorum. Gezi Parkı'nda gazlananlar için, faili meçhuller için, gözaltında kaybolanlar için, işkence görenler için, bombalananlar için.

Başbakan Erdoğan’ın Mavi Marmara olayında İsrail’den talep ettiklerinden ve Mısır için kullandığı işaretten esinlendim. Başka ülkelerin bizim vatandaşlarımıza yaptığı eziyetin, hele başka ülkelerin kendi vatandaşlarına yaptığı eziyetin hesabını soracaksak kendi ülkemizde kendi kendimize yaptıklarımızın hesabını çok daha önce sormamız lazım.

Var mısınız?

No comments:

Post a Comment